Pokyny k provedení změn do objednávek dle jídelního lístku:
- vyplňte pozorně přihlašovací kód (přesně tak, jak Vám byl Vám přidělen při registraci strávníka) do políčka na začátku tohoto formuláře a stiskněte tlačítko "Pokračovat"
- je-li kód správný, vyvolá se další stránka, kde bude zobrazen jídelní lístek spolu s Vašimi dosud provedenými volbami z nabízených jídel.
- pokud se zobrazí hlášení, že nebyla stránka nalezena, nezadali jste správný kód (nesmí např. obsahovat mezeru, rozlišují se velká a malá písmena). Vraťte se o stránku zpět (tlačítko "Zpět" nebo "Alt-levá_šipka") a přihlášení zopakujte
- jestliže se Vám ani potom nepodaří přihlásit, je možné, že Vám byl kód změněn (např. při ztrátě čipu) nebo není počítač v jídelně on-line a Vaše stránka nebyla vygenerována a nahrána na web. Toto si ověřte v jídelně
- na stránce jídelního lístku můžete pouze přihlašovat, měnit a odhlašovat jídla ve sloupci "Volby" a to stisknutím tlačítka u příslušné možnosti
- tlačítkem "Zrušit provedené změny" se stornují všechny změny, které jste od vyvolání stránky provedli a stránka objednávek se vrátí do výchozího stavu
- po provedení všech změn stiskněte tlačítko "Potvrdit a odeslat změny" na konci formuláře. Tím se obsah formuláře předá internetovému serveru, který se postará o odeslání e-mailu se změnami na příslušnou adresu jídelny
- po stisknutí tlačítka "Potvrdit ..." tj, odeslání zprávy můžete stránku jídelního lístku zavřít
- pokud jste při registraci strávníka požádali o potvrzování provedených změn e-mailem, obdržíte zprávu o doručení a provedení/odmítnutí změn na Vámi zadanou e-mailovou adresu
- pokud se změny z nějakého důvodu neprovedly (např. překročený kredit), budete o tom informováni v potvrzovacím e-mailu i na stránce Vašich objednávek
- odezva provedení změn (tj. doba od odeslání Vašeho e-mailu se změnami do objevení se Vaší stránky s aktuálním stavem objednávek na webu) může být od několika minut až do několika desítek minut. Záleží to na vytížení internetových serverů, je-li spuštěn a připojen k internetu počítač v jídelně a jiných okolnostech mimo náš vliv
- neprovádějte proto další změny do své objednávky, dokud jste neobdrželi potvrzení o zpracování změn předchozích. Pošlete-li dvě změny rychle po sobě, může být jako poslední (a tedy platná) zpracována změna odeslaná dříve
- v případě nejasností s obsluhou této stránky nás kontaktujte, pokusíme se Vám pomoci: bucek.jan@elistek.cz, 604 317 282, 499 392 412. Problémy, týkající se přímo přihlašovacího kódu, musíte řešit přímo s Vaší jídelnou.